english
version

Biura, lokale użytkowe, apartamenty
Offices, workshops and apartments to let



Wybór biura dla firmy

Prowadzenie działalności gospodarczej wymaga odpowiedniego przygotowania, które niejednokrotnie związane jest z koniecznością ponoszenia dodatkowych kosztów. Zanim jednak zaczniemy wyposażać się w sprzęty i meble biurowe, w pierwszej kolejności powinniśmy wybrać przestrzeń dla naszego biura. Niestety, nie wszystkie oferowane powierzchnie są w stanie sprostać oczekiwaniom przedsiębiorców. Na co wobec tego zwracać uwagę podczas poszukiwania biura idealnego?

Lokalizacja

Jednym z najważniejszych czynników, jakie należy mieć na uwadze w trakcie poszukiwań powierzchni biurowych, jest ich lokalizacja. Powierzchnie biurowe znajdujące się daleko poza centrum miasta, a nawet wręcz na jego obrzeżach nie powinny być przez nas brane pod uwagę. Dlaczego? Ponieważ dojazd do takowych będzie sprawiał problem zarówno nam samym, jak i przyszłym pracownikom, nie mówiąc już o potencjalnych klientach firmy.

Wyposażenie

Powierzchnie biurowe przeznaczone pod wynajem to – z reguły – puste lokale, które wymagają wyposażenia. Poza typowym sprzętem biurowym, takim jak komputery, drukarki czy niszczarki, koniecznością jest również zakup mebli. Biurka, szafy, krzesła czy stoły to tylko nieliczne meble, w jakie powinny być wyposażone profesjonalne powierzchnie biurowe. To duży wydatek, zwłaszcza dla firm, które dopiero rozpoczynają swoje działania. Rozwiązaniem problemu jest wynajem biura, które będzie w pełni wyposażone. W ten prosty sposób unikamy zbędnych kosztów.

Dodatkowe udogodnienia

W pracy spędzamy średnio około 8 godzin każdego dnia. Zjedzenie śniadania czy też ciepłego obiadu stanowi więc swego rodzaju normę. Właśnie z tego powodu należy – wynajmując przestrzeń biurową – zadbać o to, aby posiadała ona osobne pomieszczenie umożliwiające przygotowanie posiłku.

Innym, nie mniej ważny rodzajem potrzeby, jest konieczność zorganizowania spotkania z klientem czy też nawet większej konferencji. Do tego celu potrzebna jest oczywiście właściwie wyposażona sala konferencyjna. Czy wobec tego konieczne jest wynajmowanie dwóch pomieszczeń; jednego – biurowego i drugiego – konferencyjnego? Niekoniecznie. Wystarczy bowiem skorzystać z ofert firm wynajmujących biura w budynkach posiadających tzw. przestrzeń wspólną, z której mogą korzystać wszyscy najemcy.
14.06.2017